Drift och support

Via vår Service Desk får du tillgång till snabb och effektiv support vid eventuella problem. Ett samtal och våra erfarna konsulter kan ofta lösa problemet omedelbart.

Anställd arbetar med hörlurar på sig
Loxodontas symbol

Ett kontaktnummer – oavsett problem

Med vår Service Desk får ni som kund snabb och effektiv support – varje vardag mellan 7 och 17. Våra erfarna konsulter svarar snabbt och löser ofta era problem direkt vid första kontakten. Loxodontas Service Desk är navet för all service och support – samt er direkta kontaktväg för felanmälan och ärendehantering.

Med Loxodontas Service Desk får du...

Ikon av en person med headset

Kompetent IT-support direkt via telefon.

Ikon av en som springer

Snabb dispatch till konsult vid behov.

Ikon av en hjärna

Ett smart ärendehanteringssystem för statistik och proaktiva åtgärder.

Ikon med vågor och en pil uppåt

Overflow-tjänst – vi tar emot era samtal när ni inte hinner med.

Ikon av en mobil

Uppföljning av uppkomna ärenden.

Ikon av en mobil enhet

Ett kontaktnummer - oavsett problem.

Loxodontamodellen – Så här arbetar vi

Ett bra och långsiktigt samarbete kräver en bra grund att stå på. Efter en grundlig behovsanalys tar vi tillsammans fram rätt lösning, driftsätter och kvalitetssäkrar att allt fungerar som det ska – både vid start och under den dagliga driften. Vi kallar detta Loxodontamodellen.

Solnedgång över en by

Vi tar hand om din IT så att du kan fokusera på din verksamhet.

Fredrik vill gärna träffa dig för att diskutera hur vi kan bli din långsiktiga IT-partner. Vi hanterar alltifrån drift och support till strategiska IT-lösningar så att du slipper bekymra dig om tekniken. Tillsammans ser vi över dina behov och ser till att din IT-miljö är pålitlig, effektiv och redo för framtiden.

Hör av dig – vi gör din IT enkel så att du kan fokusera på att göra affärer.

Kontaktperson Fredrik